vrijdag 30 december 2016

De Max Miller Nieuwjaarskaart 2016-2017

Goed nieuws. Nadat er eerder het een en ander mis was gegaan, zijn nu alle Kerst- en Nieuwjaarskaarten alsnog verstuurd naar de pakweg 400 gelukkigen die op onze Kerstkaartenadressenlijst staan. Waarom dat voor de Kerstdagen niet gelukt is, legt IJsbrand hieronder uit.

Normaal gesproken zou de Max Miller kerst-/nieuwjaarskaart allang onderweg, dan wel aangekomen zijn. Helaas, dit jaar loopt dat allemaal wat anders. Tot twee keer toe heeft de drukker het snijwerk van de kaart verprutst en tot twee keer toe moest ik het drukwerk dus afkeuren.
Inmiddels heb ik wel een oplossing gevonden, maar dat dat kost wel wat extra tijd. Voor degenen die op onze adressenlijst staan rest niets anders dan nog even geduld te hebben. Maar... de kaart komt er, zeker weten!
Tot hieronder als troost voor het lange wachten de schets die ik voor deze kaart maakte, en die als decor 'Das Palmenhaus' in Wenen heeft.


(Illustratie: IJsbrand Oost)

Dit decor koos ik trouwens met reden, en die heeft alles te maken met de prent voor het boek 'Achter de schermen van... Max Miller: Schaduwspel', die gepland staat voor De Stripdagen op 3 en 4 maart 2017. Waarom dan specifiek dit decor? Dat vertel ik op deze blog in aanloop naar de verschijning van het nieuwe boek!

Op de Max Miller Strips blog is de kaart al in digitale vorm te vinden. Maar hier op de Bob Evers Strip blog bewaren we hem nog heel even tot aan het prille begin van het nieuwe jaar.

Prettig weekend allemaal en alvast heel fijne jaarwisseling!

Geen opmerkingen: