vrijdag 19 augustus 2016

Kampen en illustratieklus!

Zie ik net dat Hans op de Help me, Rhonda-blog ook een post aan 'De avondklok' en... het Kamper Stripspektakel heeft gewijd. Een post met het bijna complete stripverhaal 'De avondklok' op foto, die natuurlijk ook op dit blog niet mag ontbreken:

AAARGH! Ik verwaarloos deze mooie blog nu echt he-le-maal! Lui, druk, afgeleid en onvergefelijk! En niet aardig naar de Rhonda fanbase! En onslim vanwege commerciele redenen natuurlijk! Uit het oog, uit het hart enzo! Die albums moeten wel naar de lezers! Beterschap, echt, ik beloof het !
Okee, eerst maar even de zaken: Morgen, zaterdag 20 augustus! In in een van die slingerende marktkraampjes door de binnenstad kun je me hoogstpersoonlijk vinden. De hele dag! M'n albums signerend en gereed voor alle vragen. Op/in/bij het sympathiekste stripfestival van het land! Het Kamper stripspektakel! 
Met wat boeken en prenten, mapjes enzo. Ik neem van alles mee. Ik breng die superluxe Franse en Duitse uitgaves mee, die zwartwitte met die extra katerns enzo, kun je die ook es bekijken. Misschien zelfs wat originelen, maar  misschien ook niet, want regen. Ik zie je morgen!
(Illustraties hierboven uit het net verschenen lesboek  VMBO KGT Thema's maatschappijleervan uitgeverij Essener. Een 4pgs stripklusje op scenario van goede vriend Frank Jonker. . .)

Geen opmerkingen: