woensdag 15 januari 2014

Hoogtepunten van 2013

Aan het begin van elk nieuw jaar zetten de redacteuren van Stripspeciaalzaak de persoonlijke stripmomenten van het afgelopen jaar op een rijtje. In dat overzicht , te vinden op http://www.stripspeciaalzaak.be/Stripmomenten2013.htm, vertelt Davd Steenhuyse dat Rhonda 1: Help me, Rhonda! hem zeer goed beviel, maar dat vooral het gesprek met Hans zeer verkwikkend. Hij noemt Hans een zeer intelligente stripmaker en vraagt onder andere om Hans de directeurspost van een uitgeverij aan te bieden. Iets wat ons eigenlijk ook best een goed idee lijkt, zolang Hans zelf ook maar strips blijft maken. Het complete interview dat David eerder had met Hans, ten tijde van het verschijnen van 'Help me, Rhonda!' vind je hier: http://www.stripspeciaalzaak.be/Commentator/Com_HansvanOudenaarden.htm

Stripspeciaalzaak organiseert overigens ook een wedstrijd rond de verkiezing van de beste albums van 2013. Het enige dat je hoeft te doen is voor eind februari een mailtje naar Stripspeciaalzaak te sturen met wat jij de tien beste stripalbums van 2013 vindt. Alle info over die wedstrijd vind je hier: http://www.stripspeciaalzaak.be/Wedstrijd_Top2013.htm. Ik zou zeggen, doe mee, en als je meedoet stem dan ajb ook op Rhonda 1: Help me, Rhonda!, zodat Hans' eerste eigen album ook in deze lijst bij de hoogtepunten van 2013 terechtkomt. Alvast hartelijk bedankt, allemaal!

2 opmerkingen:

Hans van Oudenaarden zei

Hee Frank! Wat ben je me schaamteloos aan het pluggen! DANK!

Frank Jonker zei

Ha Hans,

Graag gedaan weer! En alvast heel veel plezier en heel veel succes in Angouleme.

Hartelijke groeten,

Frank